fredag 18 mars 2011

Kurator?

Psyk ringde idag, 18.40? Lite sent tycker jag, men jag tror det var de som ringde en gång innan vid 5 men ändå. Satt på jobbet och en tant skrek i höga sky! Kuratorn, Kerstin, undrade vad jag gjorde då tanten skrek att hon höll på att bli mördad. och jag svarar "Eh.... sitter på jobbet?"

Jag vet inte varför jag ska gå hos en kurator när jag redan gör det? Okej de kanske har olika kompetenser men ändå jag vill ju egentligen inte byta... Känner mig så förvirrad.
Känns i alla fall bra att Mattias får följa med första gången.

Har varit en lång dag idag. (Från en sak till en annan) Var i skolan vid nio (börjar kvart över tio) för att mamma ville att jag skulle köra tidigare i och med att det var halt och snö ute. Det tog inte så lång tid för att komma till skolan, ungefär lika lång tid som vanligt.
I skolan kollade vi Charlie Chaplin (stavning?) och pratade om producent samhälle och konsumentsamhälle. Sen vid ett när vi slutade blev det raka vägen till jobbet där jag slutade halv tio i kväll. Nu blir det sängen för att sedan gå upp halv fem i morgon bitti!

God natt!

// Emma

Det finns inga dumma frågor bara dumma svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar