onsdag 29 februari 2012

Måste bara...

Jag måste bara få skriva, skiter i hur inlägget blir, hur det ser ut eller liknande som jag brukar göra. Idag måste jag bara få VRÄKA av mig ALLT!
Är så trött i kropp och själ! Är trött på att ta allt ansvar, trött på att aldrig få ta det lugnt, trött på att inte kunna slappna av, trött på att inte kunna sova eller äta normalt. Ja jag är trött på allt.
Känner mig utmattad. Orkar snart inte längre utan att jag kollapsar ihop någonstans, antingen på jobbet eller skolan för jag är nästan aldrig någon annan stans.
Inte blev det bättre idag på årsmötet då den som är äldst börjar klaga på våra hajker. Att vi inte har möten m.m. men det är inte så roligt att lätta energi på möten då ingen kommer, lägga pengar på saker när ingen kommer eller sitta och planera ihop ett bra program när ingen kommer!!! Är så trött på allt klagande m.m. jag är inte mer än människa! Jag kan inte göra mer än vad jag redan gör.

// Emma

Det kommer en dag då jag inte kommer orka gå upp ur sängen om det fortsätter såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar