tisdag 7 februari 2012

Huvudvärk!

Är så otroligt trött på denna huvudvärken! Har haft migränliknande huvudvärk i två-tre veckor nu och jag börjar bli trött på det! Vet inte om det är stress, sömnbrist, näringsbrist eller vad det är. Vet bara att det gör ont så att jag vet inte var jag ska ta vägen. Huvudvärken gör även att jag får sån ångest p.g.a. allt jag inte orkar göra. Hade en sån ångest igår att jag bara låg och vred mig i soffan, försökte tvinga mig upp för att gå ner i tvätten en gång i timmen.
Gårdagen var inte att leka med men dagen idag är inte mycket bättre vad det gäller huvudvärken men ångesten har jag sluppit, mestadels iaf.
Trodde den skulle komma i kväll efter jag har varit hos Mattias och pratat om Joop men det gick rätt bra ändå, vilket är skönt! För en kväll till med den ångest jag hade igår vill jag inte vara med om. Kändes som jag skulle avlida!

// Emma

Huvudvärk är ett täcken på att något är fel?

1 kommentar:

  1. Huvudvärken kan definitivt betyda något. Stress, oro, ångest osv. Hade själv spänningshuvudvärk (inte lika extremt som migrän dock) i drygt en månad och det visade sig vara pga stress. Kanske ska kolla upp det för att vara säker?

    Kram. Hoppas det går över snart. <3

    SvaraRadera