tisdag 21 februari 2012

Jävla pissskitdag!


Denna dagen skulle jag fan inte gått ur sängen! Även om jag säger det många dagar så tar denna dagen fan priset!
Dagen började med att det var ovanligt svårt att komma ur sängen men det gick. Åkte till skolan och allt var bra, föreläsningen och redovisningen gick bra. Varför sitter jag då här och klagar?
När jag slutade skolan så tog jag tåget hem igen och skulle möta en kompis på stationen men hon blev sen för hon "skulle bara" så jag stack hem och skulle hämta bilen för att hämta upp henne. På väg till bilen ska jag ta upp mobilen men fastnar i hörlurssladden och mobilen faller till marken. Redan småirriterad tar jag upp min mobil och kollar den och inser att hela jävla skitskärmen är spräckt! Ringer till mamma (som är full, som vanligt) bryter ihop totalt vilket känns idiotiskt. Frågar om jag får låna pengar till en ny mobil då skadan inte går på garantin och jag inte orkar dra i hemförsäkringen för att fixa det... (Vet får skylla mig själv).
Hur som helst hämtar jag upp Marlene och kör mot mamma. När jag nästan är hos mamma ringer mobilen och jag ser att det är Alex som ringde. Jag borde ha blivit glad men vet inte kändes mest som om jag inte ville svara för att jag kände mig jobbig bara för jag var på ett verkligt skit humör! Jag tycker inte om att vara jobbig mot honom för jag vet att jag har sårat honom så att det räcker. Men blev att han blev lite irriterad över att jag inte tog mobilen på hemförsäkringen så jag kommer skicka upp mobil och garanti på honom så får han fixa det, så jag har gett honom en telefon nu.

// Emma

Vissa dagar önskar jag att min innersta önskan slog in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar