onsdag 4 januari 2012

Sitter här, vaken.

Här sitter jag medan mina scouter fortfarande sover. Ute blåser det fortfarande hur mycket som helst men vad gör det? Jag sitter inne i min onepiece och det är fortfarande glöd och varmt i kaminen sedan i natt.

Känner hur ångesten börjar komma, hur jag börja flyta iväg i mina egna tankar. Det känns som jag ska börja gråta vilken sekund som helst men får hålla tillbaka det så gått det går för här är vissa som inte riktigt vet, inte riktigt förstår. Ska snart ta och äta frukost för jag ska snart ta mig till jobbet. Ska först hämta Balle för hon ska följa med mig och jobbets hund till veterinären.

Jag undrar hur det kommer gå att jobba idag, är trött, irriterad utan anledning och som jag skrev innan är ångesten på väg. Det är dessa dagar som det brukar vara jobbigast på jobbet för mina boende känner av det på mig och blir själv oroliga. De börjar gå rundor, bråka, skrika och slåss. Allmänt jobbiga alltså. Jaja är väl bara att ta sig genom denna dagen också.

// Emma

Alla dagar är inte de samma även om de ibland kan kännas som det.

1 kommentar:

  1. Älskade Emma<3

    Jag finns här för dig precis som du finns för mig<3 Du kan alltid lita på mig jag lovar dig smsa eller ring jag svarar alltid det vet du<3 Utan dig hade jag inte fortsatt kämpa så ta min hand så kan vi göra det tillsammans två är bättre än en<3 Jag vet hur du har det och det mesta du skriver genomlider jag själv! du och jag har varit vänner länge men så många skratt och tårar vi delat så kan jag inte tänka mig att byta ut något i världen allt jag vill är att du stannar hos mig för jag kommer alltid att finnas kvar hos dig<3

    Jag saknar dig vännen<3

    Från din vän Täss ;D<3

    SvaraRadera