torsdag 26 januari 2012

Klart jag klarar det, eller?

Idag kan jag klara allt! Jag har bestämt mig för att jag ska ta mig genom detta, klara skolan och börja må bra! Jag ska verkligen klara det! Jag ska! Men ändå kommer frågan om hur det kommer gå i morgon, kommer jag ge upp då igen, sluta försöka eller kommer jag ge upp om en vecka, två eller någon månad?

Jag är rädd, skit rädd att jag kommer ge upp ännu en gång! Jag vet inte hur det kommer sluta då, hur ska det gå om jag sjunker ner igen? Hur ska jag då ta mig upp?

Tårarna rinner just nu för jag vet inte hur det kommer se ut, hur jag kommer må eller något! Detta går inte men jag försöker för jag ska klara det! Jag ska, men kommer jag klara det? Jag vet inte om jag kommer klara det. Bara på denna stund jag har skrivit detta inlägg har jag svängt till att jag inte klarar det, för jag finns inte där jag fanns förr, jag finns inte hos de jag kunde prata med. Jag finns bara hos personen som står mig närmst för hos de andra är jag borta. Kära TSare... Jag finns inte hos er längre

Äsch skit samma! Det får gå som det går!

// Emma

På något sätt ska det gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar