torsdag 26 april 2012

Sjuk?

Var hos Kerstin idag, kom fram till varför jag inte brukar ta kvitto. Står "Anledning: Sjukdom". Tycker inte om känslan av att jag är sjuk och jag tror inte att någon ser mig som sjuk, eller? Tvivlar så på mig själv när jag läser det, "Anledning: sjukdom". Känns jobbigt att läsa. Något annat som är jobbigt är att prata om är glädje, lycka. Vet inte ens vad det är längre. Hur är det att vara glad, att vara lycklig? Vad innebär dessa känslorna? Det var så längesen jag var riktigt glad, eller lycklig så jag har verkligen ingen aning om hur det är eller vad det innebär! Det är främmande. Hur ska jag kunna sträva efter att kunna må bra och vara glad när jag inte ens vet vad jag strävar efter? HATAR MITT liv just nu! Det är kört med allt!
// Emma Ni MÅSTE kolla en underbar blogg för bl.a. blyga människor och de med Social Fobi. http://blygamyran.wordpress.com/ Underbara Mucklan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar