måndag 23 april 2012

Han finns inte mer! Eller gör han?

Vet inte vad jag ska göra längre. Hur mycket mer ska jag tåla? Ska jag låta honom styra över mitt liv mer? Egentligen vet jag väl svaret, att jag bör inte lägga mer tid på honom men jag vet också hur det kommer sluta. Vi säger upp kontakten och om ett halvår eller ett år så kommer vi börja prata igen. Så är det alltid, varje gång. Vi pratade senast den 18de och det var inte länge, jag saknar honom men inget jag kan göra åt. Det är hans liv inte mitt, eller jo det påverkar ju mitt liv också men skit samma. Orka bry sig om sig själv... Mycket lättare att bry sig om andra. Vet inte varför jag har börjat slarva med maten så jävla mycket. Vad har jag ätit idag? Två mackor, sen inte mer. Igår åt jag dock för att Balle skulle äta. Typiskt oss, vi äter för att den andre ska äta. Men just nu, jag kan vara hungrig, ibland, men jag känner inte för att äta bara. Vet inte varför! // Emma Så trött på allt som heter känslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar