onsdag 11 april 2012

Personen i mitt psyke!

Hur kan jag låta honom, gång på gång, dra mig rätt ner i skiten. Eller han drar inte ner mig utan knuffar ner mig från platån jag står på. Jag har låtit honom göra detta nu de senaste åren. Denna gången är ingen skillnad. Jag låter honom komma nära inpå sen säger han något som får mig att rasa. Vi bråkar lite, han säger att han inte orkar, men jag orkar inte heller. Orkar inte med det mer.
Skickade ett sms till honom och frågade hur han ville ha det, säga upp kontakten med mig eller inte. Han svarade att han inte visste och jag kände för att svara att jag ska göra det lätt för honom och ta bort hans nummer och blocka honom på facebook men jag vet inte. Vågar jag det? Jag vet bara att jag orkar inte vänta.

Är så jävla trött på att känna mig svag, gråta mig till sömns, vrida mig av ångest!

// Emma

Hatar dig för att du påstår att du älskar mig. Hatar mig själv ännu mer för att jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar