torsdag 5 april 2012

4 år och 4,5 år

Idag är det 4,5 år sedan mormor dog och 4 år sedan jag gjorde min minnestatuering. Saknaden av min mormor kommer aldrig att bli lättare och jag gråter bara av att tänka på henne. Min kära mormor. Jag hade gjort allt för att få se dig igen, verkligen allt!
Jag stängde nyss mitt sovrumsfönster, där bilden på dig står, jag tittade på den och fick tanken att svälja alla mina tabletter för att få komma till dig, men jag avstod för jag vet att du hade blivit besviken på mig. Jag vet att det är inte det du vill.
Förlåt mormor att jag har blivit den jag är idag, vill inte såra dig och jag ska försöka gottgöra dig så gott jag kan och jag hoppas jag inte misslyckas!

// Emma

Jag hoppas att du ser att jag försöker! Saknar dig mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar