onsdag 2 maj 2012

Mat

Fan vad jag äter dåligt nu för tiden. Idag var den första dagen på flera veckor jag gjorde ordentlig mat. Har ätit lite varierat de senaste veckorna men jag har i alla fall tvingat i mig mat en gång om dagen. Eller försökt kanske man ska säga. Är inte alla dagar jag har ätit något. Just nu är jag hungrig men tittar på klockan och inser att klockan är för mycket för att äta så får låta bli. Blir mat en gång i morgon också så får vänta. Vet att jag har minst två personer som kommer bli arg på mig om de läser detta inlägget då de tvingar mig att äta men jag orkar verkligen inte äta! Vet egentligen inte om det är att jag inte vill äta eller orka. Egentligen kan det vara både och. Vet inte! // Emma Hatar att vara förkyld, blir ju inte precis att jag äter mer då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar