fredag 25 februari 2011

Dröm eller Verklighet

Vad är dröm och vad är verklighet. Jag har ingen aning längre jag kan inte skilja på mina drömmar och verkligheten. Min utbildning håller på att gå i kras mitt mående är i botten.
Det gör inte saken bättre att han ville att jag skulle vara ärlig! Han fick adressen till min blogg och nu klagar han! Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom en dag till! En dag fylld av sorg, hat och lögner. Nu har jag öppnat mig helt dax att du antingen accepterar att jag har undanhållit saker och förvrängt sanningen! Jag har förlåtit dig dax att du förlåter mig!

Verkligheten är för hård! Jag vill återgå till drömmarna om att allt var bra!

ORKAR INTE MYCKET MER! Jag är bara en människa och sist jag kollade hade alla människor brister

// Emma

Undanhåll sanningen om du vill men den slår hårt tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar