tisdag 11 januari 2011

Tvivlarens dag

Idag är det tvivlarens dag, alltså min dag. Idag vet jag inte om jag har valt rätt. Kommer jag kunna bli kurator eller jag är helt ute och cyklar? Hur ska jag kunna hjälpa någon när jag själv mår dåligt? Okej jag har tre år på mig att må bättre och det är faktiskt en utbildning som jag verkligen vill ha, sen om jag blir kurator eller fastnar inom något annat är en väl en annan sak.

Jag saknar tiden på gymnasiet då allt var så lätt, man hade alltid någon att plugga med och man slapp vara hemma. Hemma går det inte att plugga! Sitter med andra tankar i huvudet hela tiden! Tre år kvar tills examen och förhoppningsvis 1,5 år kvar tills man flyttar! 

Jag måste börja tro på mig själv!

// Emma

Jag tror, Jag kan!

1 kommentar:

  1. Du måste tro mera på dig själv! Men skulle det vara så illa att du mår väldigt dåligt kanske du ska lägga detta på hyllan, söka hjälp och ta tag i dig så du mår bättre. Mår man bra så orkar man ju även plugga, när jag mår dåligt så har jag inte alls orkat pluggat. Men tro på dig mera! Jag tror och jag tror du kan!! Tack för dina fina ord det värmer!!! Massa kramar

    SvaraRadera