söndag 9 januari 2011

Ny blogg igen!

Åter igen har jag en ny blogg... hur många har jag haft nu det senaste året? 3? 4 kanske?


Var tvungen att byta igen för att en person som jag känner hade fått fatt på bloggen och jag vill inte alls att personer som jag känner men inte står mig nära ska ha fatt på min blogg. Det kvittar hur många som inte känner mig eller någon annan i min familj läser bloggen för de vet ändå inte vem jag är. De som jag känner förutom Marlene vill jag inte ska veta hur jag egentligen mår, känner eller är utsatt för.

Detta är mina tankar, mina känslor och min värld som bara en annan kan förstå sig på, en del av det iaf. Vi alla är olika människor, med olika erfarenheter och personligheter alltså är det ingen person som är utsatt för exakt samma sak som känner exakt lika dant! Det är därför jag inte tycker om kommentaren "jag förstår hur du känner." Gör de verkligen det? Hur vet de vad jag känner? Har de varit med om samma saker som mig? Vet de vad jag tänker? Jag tror inte det, för de är inte mig!

Livet går vidare och jag ska nog börja göra som jag gjorde förr! Pluggar bort mina sorger och bekymmer...

// Emma

Var nöjd med
Allt som livet ger
Och allt det som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär!
Var glad och nöjd
För vet du vad
En björntjänst gör ju ingen glad
Var nöjd med livet som vi lever här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar