tisdag 16 oktober 2018

Livet på en pinne

Igen är hon sjuk, psykologen. Har stort sätt bara träffat henne en gång sedan semestern. En gång. Det är för lite. Dessutom kan inte jag nästa gång så är en månad tills nästa gång. Hur ska det gå?

Hämtade medicin idag och det blev nästan en läkarbedömning men lyckades ta mig ur det. Fick lova. Allt är så svårt just nu. Energinivån ligger på "orkar jag borsta håret idag?". Hur är det meningen att jag ska lyckas leva i det? När jag inte ens alltid orkar borsta håret?

Hade medarbetarsamtal igår. Allt var perfekt förutom just att jag är sjuk mycket. Men jag kan inte rå för det men nu måste jag väl bita ihop och inte vara sjuk. Alex sa att jag förr alltid orkade jobba, mycket. Och det stämmer. Förr jobbade jag minst 150% men nu klarar jag knappt 100%. Klarar knappt att gå upp...

// Emma

Livet leker, aldrig grubbla, när du lever i en parasit i bubbla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar