måndag 21 maj 2012

Vårläger och 100de inlägget!

Varit på vårläger i helgen och som vanligt var jag inte motiverad till att åka. Lite nervös över att det var första gången jag var ansvarig ledare i Seniorbyn men det gick bra och lägret slutade som vanligt med att jag inte ville åka hem. Till skillnad från förra vårlägret var det inte hem till mamma jag åkte utan hem till mig själv. Det kändes konstigt men var skönt att kunna göra lite som jag själv ville och att ha en Alice som mötte mig i dörren.

Dock blev jag inte hemma länge utan han mer eller mindre bara in i duschen och sen på med kläderna för att sedan åka till jobbet där jag jobbade med Petra. Roligt som vanligt men båda var ordentligt trötta men som tur var så var mina gubbar och tanter söta och rara!
Väl hemma var det sängen som gällde för att jag skulle komma upp till skolan idag.

I skolan gick det väl sådär för vissa i min grupp har lite svårt att släppa in alla och höra deras åsikter så hon hindrade vår klient för att prata utan bara bomba på med brister vilket jag tycker är FEL! Blir irriterad bara på att tänka på henne!

Jaja! Nu kallar nog sängen!

// Emma

Är mitt hundrade inlägg på denna bloggen och fler lär det väl bli...

2 kommentarer:

  1. Så fint att det gick bra på lägret! Och mys att mötas av Alice!

    Jag tycker att det är en jätteviktig egenskap, att låta alla komma till tals. Så förstår att det inte känns helt bra i ert grupparbete om det inte funkar så bra. Hoppas att det kan komma något gott ur det i alla fall, och att det går bra för dig i kursen!

    Grattis till jubileumsinlägget! Och ha allt så bra!
    -Mynta

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för kommentaren Mynta!
    Hon i gruppen gjorde lika dant idag när vi jobbade men stod på mig mer men det tar på krafterna tyvärr. Men är snart sommarlov iaf :)

    Ha det bra Mynta <3

    SvaraRadera