onsdag 14 mars 2012

Snart hem!

Sitter och väntar på mat. Mamma dricker och flirtar med den unga holländaren. Vad är det med henne och holländare?! Jaja, snart bär det hemmåt åt min katt som har rivit halva lägenheten, om inte hela?
Jonte har fått körkort, känns lite konstigt att jag inte är den enda med körkort längre. Men är väl kanske positivt? Vem vet tro inte att jag kommer undvika att köra, speciellt inte nu när jag kommer hem. Har inte låtit bli att köra bil på såhär länge sen jag fick körkort! Saknar min lilla blåa Doris.

Längtar hem! Behöver en semester från semestern! Vill verkligen hem nu!

// Emma

Får se hur det går...

1 kommentar:

  1. Det är bara köket hon har rivit än så länge, det enda som syns är att krukan är borta och växten är i en blå kruka istället :P

    SvaraRadera