måndag 12 mars 2012

Live from Gran Canaria!

Här sitter jag igen! Har mejlat in en kompletteringsuppgift till skolan. Just nu sitter jag och bara fördriver tiden.
Snart är det dax att åka hem, som jag längtar! Saknar att köra bil, saknar Tutti och Alice! Saknar att slippa mamma. Två veckor med henne är lite mycket.
Vad har jag gjort under semestern? Jag har ådragit mig en förkylning som heter duga, har haft feber och hostat upp lungorna samtidigt som näsan har runnit hela tiden. Fast nu är den på bättringsvägen. Jag har mestadels sovit, på stranden givet vis, slagit två flugor i en smäll. Vilat och solat.
Det började bra första dagen på stranden, innan jag blev sjuk, så brände jag både fram -och baksidan! Skickligt. Sen fick jag solfrossa så det är nog därför jag blev sjuk.
Nu ska jag nog ta och äta en macka, är allt jag får i mig här, mackor, mackor i all oändlighet. Har nog gått ner i vikt nu när jag knappt äter. Hm...

Nä nu MACKOR!

// Emma

Alla är avundsjuka för att jag är på semester men den känslan är nog obefogad för de vet inte allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar