fredag 6 juli 2012

Mycket har hänt!

Det har hänt en del sedan sist. Jag har fyllt år, dock jobbade jag så märkte ingen större skillanad. Det enda som var att jag blev bombaderad på facebook och dumhuvudet jag skrev till var och en så skrev nästan "tack" automatiskt även det inte var meningen eller på sms.
Idag har jag även hämtat Simba, Alice nya kille. Han lever verkligen upp till sitt namn. Han var misskött i sitt förr förra hem så han är rakad över rygg och mage så det ser ut som att han har en lejonman. Så nu har jag ett gäng damråttor, fågel och två katter (som inte riktigt kommer överrens än, inte så konstigt när Alice har varit ensam över ett halvår).

// Emma

Får hålla det jag lovat att inte arbeta ihjäl mig.


1 kommentar:

  1. Jag vill också gratulera dig på födelsedagen, fast det kommer ju bli i efterskott! Det låter som om du hade fullt upp med annat än att fira?
    Låter fint att du fått hem Simba! Han och Alice kommer säkert att komma överens så småningom! Hoppas dock att de blir vänner fort!
    Ta hand om dig!
    -Mynta

    SvaraRadera