torsdag 27 oktober 2011

Att vara eller icke vara?!

Idag är det en sådan dag jag inte vet vad jag känner eller hur jag mår. Känner mig som en smutsig hora, samtidigt som jag ändå mår rätt bra och ändå rätt dåligt. Hur kommer det sig?!
Är så trött på detta så trött på att pendla, må dåligt och att behöva byta "mask". Jag vill kunna vara mig själv, vill kunna må bra men det kommer aldrig att hända.

Det är meningen att jag alltid kommer vara smutsig, alltid vara äcklig och det kommer alltid vara mitt fel det som har hänt! Ingen kan komma och säga något annat!

Hur länge klarar jag detta?

// Emma

Jag är en hora och kommer alltid att vara det!

1 kommentar:

  1. Gumman, du är ingen hora och inget av det som hänt är ditt fel!! Vet detta inlägg är några månader gammalt men känns som samma tema kommer upp på nytt om och om igen?

    Du är VÄRD att må bra och jag är övertygad om att du kommer att göra det en dag med, precis som jag! Men när man är i en av dessa svackor så ser man inte ljuset och det är också då man brukar få självmordstankar. :(

    Läste någonstans att en person som tar livet av sig skulle aldrig gjort det om han/hon var vid sina sinnes fulla bruk. När man ser svart är det stor risk att man gör saker som man egentligen inte vill. :(

    Kram

    SvaraRadera