söndag 13 januari 2019

Slut

Var ett tag sedan jag skrev. Vad har hänt då? Jag har precis kommit ner från en hypomanperiod. Den varade ovanligt länge då jag renoverar också. Kan inte direkt säga att jag har varit i en stimulifattig miljö som jag borde vara i.

Det har även varit jul och nyår (när jag skrev jul autokorrektade mobilen till kul, om det ändå hade varit så väl). Jag var hemma veckan innan jul, ensam, då Alex jobbade. Men den 21-25 var vi hos svärföräldrarna. Skönt att få komma ifrån. Skönt att inte vara hemma. Är gärna en tradition jag håller på!

Nyår, då hade jag valt att jobba för att slippa. Så nyår var faktiskt okej. Vi hade en ungdom hemma. Han var nöjd och personalen var nöjd.

Jul och nyår brukar vara hemska men lyckades ta mig igenom det ännu ett år!

Jaja nu ska jag fortsätta dra spik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar