måndag 5 december 2011

Trött, känslor och tomhet!

Är trött så att kroppen knappt lyder mig, armarna går knappt att lyfta för att de är för tunga. Hjärtat slår hårt och jag är orolig så kommer väl en ångestattack senare i kväll så att jag inte kan sova i natt heller.

Sitter och tänker på att jag nog inte har bearbetat min mormors död känns fortfarande som om jag hade ihjäl henne att det är mitt fel att jag inte gick till henne när jag hörde hur dåligt hon mådde. Jag kanske kunde ha gjort något!!

Saknar mormor! Jag vill till henne men hur? Jag har ögonen på mig från alla håll!

Hade tenta idag dessutom gick lika (icke)bra som vanligt... Kanske borde hoppa av nu så man slipper bli utslängd!

Känner mig äcklig för att jag har ätit (eller inte ätit) fick i mig en naturdiet innan idag och en halv macka, inte mycket men ändå så känns det som jag har ätit för mycket!

// Emma

Vill att detta elände ska ta slut! NU!

(Förlåt för det röriga inlägget)

2 kommentarer:

  1. låter som att du har det väldigt hårt.. Hoppas det går bra för dig i framtiden & jag önskar dig all lycka du kan få, även om jag själv mår väldigt dåligt hoppas jag du kan finna frid & kunna starta om på nytt & må bra, jag önskar dig all lycka & hoppas du ska kunna må bra igen,
    du kan gärna läsa min blogg oxå, handlar om mig & mina tankar, jag är tyvärr anonym men du kan mer än gärna kontakta mig eller så...
    http://tthestarsarefalling.blogspot.com/

    //''Milo''

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina kommentaren :*

    SvaraRadera