lördag 23 juli 2011

Inga ord

Jag har inga ord kvar, de är som bortblåsta. Mitt ordförråd existerar inte längre utan har förtvinat tillsammans med mig själv. Jag låter mig själv sjunka in i djupet där allt är svart. Jag hittar inte längre ljuset av grottan jag är i. Känns nästan som om jag är redo att ge upp, försvinna och inte komma tillbaka. Bryta löftena som jag gett både mig själv, Mattias, Kerstin och några andra. Men detta går verkligen inte, kan inte leva såhär!

// Emma

Om jag inte hade varit så envis hade jag inte mått såhär...

3 kommentarer:

  1. Livet det är svårt
    Ofta det kännes kallt och hårt
    Ingen ser en för den man är
    Kännes som att man går isär
    Orden man får fram
    finner ingen mottagares namn
    ens själ som förtvinar
    ens hjärta på kärlek det sinar
    ens sinne kännes tokigt
    inget är längre roligt
    var kan man finna en hand
    var kan man knyta nya band
    var kan man finna tröst
    var kan man finna en ny röst
    var kan man hitta sig kärlek
    Var kan man finna skydd från livets lek

    Något jag kom på och skrev nu. Livet är obönhörligt svårt och tungt men försök håll fast. jag finnes på terapisidan om du behöver snacka.Micke

    SvaraRadera
  2. tearsofsorrow här

    Jag vet inte om du vill ha en vän eller stöd?

    SvaraRadera
  3. Finns här även fast du inte tror det <3

    SvaraRadera